Ένα από τα πιο γνωστά και γενικότερα αποδεκτό μέσω κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως είναι το facebook. Η πλατφόρμα έχει πολλά χαρακτηριστικά που το καθιστούν αγαπημένο προορισμό για τους περισσότερους χρήστες. Είναι πλέον ενθαρρυντικό το γεγονός ότι κάθε επιχείρηση καθώς και σε ορισμένες πολυεθνικές εταιρείες έχει εδραιωθεί μέσω των υποκαταστημάτων, με το καθένα από αυτά να πρέπει να κατέχει τουλάχιστον μια σελίδα με το όνομα της εταιρίας. Αν και αυτές οι σελίδες είναι συνήθως για εγγραφή, η κοινωνική ανταλλαγή περιεχομένου, έρχεται σε επαφή με νέους και υφιστάμενους πελάτες. Οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιούν το κοινό για να μεταδώσουν τις πληροφορίες σχετικά με την προώθηση των προϊόντων και γενικά την προώθηση των επιχειρήσεων. Με βάση το περιεχόμενο της σελίδας, η επιχείρηση μπορεί να κερδίσει συνεχώς νέο κοινό επιτρέποντας την αύξηση της πελατειακής βάσης.
Ειδικές ομάδες και chat rooms μπορουν επίσης να προσελκύσουν νέα μέλη που καταλήγουν να γνωρίζουν σχεδόν τα πάντα για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της αναρτημένης επιχείρησης. Στο Facebook συγκεκριμένων ομάδων υπάρχει η τάση να δημιουργούνται καλέσματα στους χρήστες ώστε να συζητούν και να εκφράζουν τις απόψεις τους σχετικά με τα ενδιαφέρονά τους ή την εμπειρία τους από το προιόν ,διευκολύνοντας έτσι τον επιχειρηματικού εξορθολογισμό των υπηρεσιών προς τις προσδοκίες της αγοράς.